مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:502023-05-30فرهنگي

اولین نشست خبری مدیرعامل «خانه سینما» برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فرهنگی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز نشست خبری با حضور مرضیه برومند مدیرعامل «خانه سینما»، محمدمهدی عسگرپور رییس هیأت مدیره و کیوان کثیریان مدیر روابط عمومی این نهاد صنفی، - نخستین نشست خبری مدیر عامل خانه سینما صبح امروز با همراهی رییس هیئت مدیره و مدیر روابط عمومی این نهاد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فرهنگی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز نشست خبری با حضور مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما ، محمدمهدی عسگرپور رییس هیأت مدیره و کیوان کثیریان مدیر روابط عمومی این نهاد صنفی، در محل خانه سینما برگزار شد.

در ابتدای این نشست مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما با اشاره به برگزاری نخستین نشست خبری خود با اهالی رسانه گفت: در ابتدا که آمده بودم هیجان زده بودم که هر چه سریع تر با خبرنگاران دیدار داشته باشم و مشتاق بودم، اما متوجه شدم اطلاعاتم درباره خانه سینما و برنامه های هیات مدیره کامل نیست.

در این دو ماه همه وقتم را گذاشتم تا از کار ها سر در بیاور و از بین سی و دو صنف موجود با 28 صنف ملاقات کردم که باعث شد به یک شمای کلی از وضعیت خانه سینما برسم.

اولین نشست خبری خانه همزمان با سی سالگی خانه سینما را به فال نیک می گیرم، من شاهد بودم که مرحوم داوود رشیدی جزو پایه گذاران صنف بازیگران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشست خبری مدیرعامل «خانه سینما» برگزار شد

اولین نشست خبری مدیرعامل «خانه سینما» برگزار شد