مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-11اقتصادي

میزان بهره مندی از آب آشامیدنی سالم در زنجان به84 افزایش می یابد


با اجرا و تکمیل طرح های جهاد آبرسانی در استان زنجان، میزان بهره مندی از آب آشامیدنی سالم در این استان به 84 درصد می رسد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میثم جعفرزاده روز یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح های آبرسانی به شهرستان خدابنده، گفت: 157 روستا در استان زنجان در چارچوب قرارداد دوم محرومیت زدایی آبرسانی می شود که از این تعداد حدود 70 روستا در شهرستان خدابنده قرار دارد.

وی با بیان اینکه طی 2 سال اخیر تنش آبی 185 روستا در استان زنجان رفع شده است، ابراز داشت: در مجموع 368 کیلومتر خطوط انتقال آب احداث شده و توسعه یافته است.

مشاور وزیر نیرو و رییس قرارگاه جهاد آبرسانی کشور، یادآور شد: با توجه به پیشرو بودن استان زنجان در اجرای طرح های جهاد آبرسانی، اتمام فاز نخست این طرح در کشور، در سفر رییس جمهور به استان زنجان اعلام می شود.

جعفرزاده تاکید کرد: آبرسانی به 57 روستا در استان زنجان در قالب مرحله نخست جهاد آبرسانی آغاز شده بود که این طرح با اعتبار 680 میلیارد ریال، 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: با اجرا و تکمیل طرح های جهاد آبرسانی در استان زنجان، میزان بهره مندی از آب آشامیدنی سالم در این استان به 84 درصد می رسد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید، گفت: شهرستان خدابنده با تنش آبی و خشکسالی مواجه بود که خوشبختانه با ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان بهره مندی از آب آشامیدنی سالم در زنجان به84 افزایش می یابد

میزان بهره مندی از آب آشامیدنی سالم در زنجان به84 افزایش می یابد