مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:302023-05-31سياسي

وحدت نمایندگان مجلس موجب توسعه استان کرمان می شود


دبیر مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به قانونمند برگزار شدن انتخابات مجمع نمایندگان کرمان گفت: وحدت و همدلی نمایندگان مجلس به توسعه استان منجر می شود.

- ذبیح الله اعظمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به اطلاع عموم مردم استان کرمان می رساند، هرساله پس از انتخابات هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، انتخابات هیأت رییسه مجمع نمایندگان برای استان های کشور برگزار و نتایج آن اعلام می شود و در این ارتباط مجمع نمایندگان استان کرمان هم همه ساله انتخابات خود را برگزار کرده است.

وی افزود: در سال گذشته انتخاب اعضای هیأت رییسه اجلاسیه سوم در قالب صورتجلسه ای تنظیم و گزارش آن طبق روال متداول به اطلاع عموم رسید.

امسال نیز اکثریت اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان همانند سال گذشته نسبت به تنظیم صورتجلسه انتخابات اجلاسیه چهارم اقدام کردند.

اعظمی بیان داشت: بر اساس صورتجلسه مذکور که به امضای هفت نفر از 10 نماینده استان رسیده است، محمدرضا پورابراهیمی به عنوان رییس مجمع، عفت شریعتی کوهبنانی به عنوان نایب رییس مجمع، صمدالله محمدی به عنوان سخنگوی مجمع، همگی با 7 رأی، برای اجلاسیه چهارم دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت نمایندگان مجلس موجب توسعه استان کرمان می شود

وحدت نمایندگان مجلس موجب توسعه استان کرمان می شود