مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 08:152023-06-12ورزشي

طارمی آماده به تعویق انداختن رویای انگلیس/ الهلال مورد توجه نیست!


مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از لیست فروش تابستانی این باشگاه خارج شده است و خودش هم آماده است تا رویای انتقال به لیگ برتر انگلیس را به تعویق بیاندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی طارمی سومین فصل حضورش در تیم پورتو پرتغال را پشت سر گذاشت و حالا فقط یک فصل دیگر به پایان کارش در این تیم باقی مانده است.

از ماه ها قبل گمانه زنی ها درباره سرنوشت بهترین گلزن لیگ فوتبال پرتغال آغاز شد اما نه باشگاه پورتو و نه طارمی به صورت شفاف در این خصوص موضعگیری نکردند.

طارمی بارها بر علاقه اش به انتقال به لیگ برتر انگلیس اشاره کرده و حتی در روزهای اخیر بحث انتقالش به تیم ولور همپتون هم مطرح شده بود اما به نظر می رسد مهاجم ایران که تا یک ماه دیگر 31 ساله می شود، آماده است رویای انتقال به لیگ انگلیس را به تعویق بیاندازد.

این خبری است که روزنامه رکورد پرتغال آن را اعلام کرده است.

طبق اطلاعات خبرنگار این روزنامه، طارمی از لیست فروش پورتو خارج شده و تنها یک پیشنهاد عربی می تواند پورتو را به فروش بهترین گلزن فصل قبل لیگ پرتغال ترغیب کند.

در گزارش روزنامه رکورد آمده است: سرجیو کونسیسائو و پورتو قصد دارند مهدی طارمی را در ترکیبی که فصل 2023/24 تشکیل می دهد، حفظ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طارمی آماده به تعویق انداختن رویای انگلیس/ الهلال مورد توجه نیست!

طارمی آماده به تعویق انداختن رویای انگلیس/ الهلال مورد توجه نیست!