مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 21:202023-06-11اقتصادي

فعالان صنایع دستی کمیته امداد ایلام 17 راهبر شغلی دارند


مشاغل حوزه صنایع دستی مددجویان این نهاد حمایتی، 17 راهبر شغلی در بخش های مختلف مرتبط با هنر صنعت صنایع دستی دارند.

- رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان ایلام گفت: با هدف حمایت این نهاد از تولیدات مرتبط با صنایع دستی مددجویان، هم اکنون 17 راهبر شغلی در زمینه آموزش، خدمات فنی، تامین مواد اولیه، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان شاغل در این عرصه ها را عهده دار هستند.

وی افزود: برای راه اندازی طرح های اشتغال زا در زمینه های فرش و گلیم بافی، حصیر بافی، تولید محصولات چرمی، نخ ریسی و توسعه گردشگری، بیش از 52 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با بیان اینکه تنوع بخشی در طرح های اشتغال آفرینی برای نیازمندان و مددجویان استان از برنامه های این نهاد در حوزه توانمندسازی است، یادآور شد: سال گذشته بیش از 400 طرح اشتغال زا در زمینه صنایع دستی و گردشگری برای نیازمندان و مددجویان واجد شرایط در استان راه اندازی شده است.

طاهری با بیان اینکه آموزش و مهارت آموزی لازمه ورود به مشاغل مرتبط با تولید صنایع دستی است، ادامه داد: سال گذشته بیش از 300 نفر در زمینه های فرش و گلیم بافی، حصیر بافی و تولید محصولات چرمی آموزش های لازم را فرا گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان صنایع دستی کمیته امداد ایلام 17 راهبر شغلی دارند

فعالان صنایع دستی کمیته امداد ایلام 17 راهبر شغلی دارند