مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 00:502023-06-02سياسي

تمامی شهرستان های جنوب خراسان رضوی دارای جایگاه سی ان جی شدند


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته تمامی شهرستان های جنوب خراسان رضوی دارای جایگاه سی ان جی شده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته تمامی شهرستان های جنوب خراسان رضوی دارای جایگاه سی ان جی شده اند.

جواد بلندی در حاشیه سفر به شهرستان کوهسرخ در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: تنها شهرستان جنوب خراسان رضوی که فاقد جایگاه سی ان جی بود کوهسرخ بود که در همین راستا عزم خود را به کار گرفتیم تا این منطقه هم حتماً دارای جایگاه شود.

وی بیان کرد: چون مسائل ایمنی بسیار مهم است و نظارت های عالیه باید می شد و از سویی فرایند تأمین اعتبار مقداری طولانی شد به همین دلیل جایگاه با تأخیر به بهره برداری رسید.

بلندی با اشاره به اینکه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه 80 میلیارد ریال برای تجهیزات جایگاه سی ان جی شهرستان کوهسرخ هزینه نموده است، اظهار کرد: در سطح 10 شهرستان جنوب خراسان رضوی 32 جایگاه داشتیم که با جایگاه کوهسرخ به 33 باب افزایش یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه ادامه داد: با توجه به اینکه بر اساس سیاست ها از قبل جایگاه های سی ان جی بسیاری به شهرداری ها واگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی شهرستان های جنوب خراسان رضوی دارای جایگاه سی ان جی شدند

تمامی شهرستان های جنوب خراسان رضوی دارای جایگاه سی ان جی شدند