مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-21اقتصادي

اهدای 822 سری جهیزیه به نوعروسان گیلانی در هفته ازدواج


مدیرکل کمیته امداد گیلان از اهدای بالغ بر 33 میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج در قالب جهیزیه خبر داد و گفت: اهدای 822 سری جهیزیه به نوعروسان از محوری ترین برنامه های این نهاد در هفته ازدواج است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کمیته امداد گیلان از اهدای بالغ بر 33 میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج در قالب جهیزیه خبر داد و گفت: اهدای 822 سری جهیزیه به نوعروسان از محوری ترین برنامه های این نهاد در هفته ازدواج است.

عباس اهرابی در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن تبریک سالروز ازدواج امیرالمومنین علی(ع) و حضرت فاظمه زهرا(س)، با بیان اینکه یکی از ماموریت های مهم کمیته امداد کمک به امر ازدواج جوانان تحت حمایت است، افزود: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در طول سال بسته های مختلف خدمتی ازدواج و تحکیم خانواده به افراد مدنظر تحت حمایت ارائه می گردد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان، با اشاره به تشکیل ستاد کوثر در استان، گفت: ستاد ازدواج کوثر با هدف برنامه ریزی و انجام هماهنگی های بین بخشی و به منظور بهره مندی حداکثری از ظرفیت های موجود و انجام اقدامات کیفی و ارزشمند برای زوجین جوان تحت حمایت در سطح استان و شهرستان ها تشکیل شده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم نمادین ازدواج در مرکز و برخی از شهرستان های استان به مناسبت این ایام، گفت: اهدای 822 سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 822 سری جهیزیه به نوعروسان گیلانی در هفته ازدواج

اهدای 822 سری جهیزیه به نوعروسان گیلانی در هفته ازدواج