مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 23:152023-06-01اقتصادي

افزایش پرداخت تسهیلات بانکی تبصره 16 در همدان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان از افزایش پرداخت تسهیلات بانکی تبصره 16 همدان از 4 میلیارد ریال به 63 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی مهر امشب در کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری اظهار کرد: طرح های اشتغالزایی در بخش مشاغل خانگی، تبصره 16، دانش بنیان، بنیاد علوی، بنیاد برکت و نهادهای حمایتی در اولویت دریافت تسهیلات فرار دارند.

وی با بیان اینکه بانک ها باید همکاری بیشتری با این طرح ها داشته باشند تاکید کرد: عملکرد بانک ها به صورت هفتگی رصد می شود.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری همدان گفت: پرداخت تسهیلات تبصره 16 از 4 میلیارد در اسفندماه به 63 میلیارد ریال در خردادماه سال جاری افزایش داشته که علیرغم افزایش چندبرابری اما باید بانک ها حریت بیشتری در پرداخت وام ها داشته باشند.

وی افزود: بانک ها تا پایان تیرماه فرصت دارند بقیه پرونده های تبصره 16 را تعیین تکلیف کنند و تسهیلات این بخش اعتباری را پرداخت کنند.

ربانی مهر گفت: در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی بانک های کشاورزی، رفاه، پست بانک و توسعه تعاون و در تسهیلات تبصره 16 بانک های صادرات، آینده و بانک شهر بیش از 70 درصد تعهدات خود را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پرداخت تسهیلات بانکی تبصره 16 در همدان

افزایش پرداخت تسهیلات بانکی تبصره 16 در همدان