مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-11اقتصادي

آبرسانی به 70 روستای خدابنده در قالب طرح جهاد آبرسانی


مشاور وزیر نیرو و رییس قرارگاه جهاد آبرسانی کشور گفت: در چارچوب قرارداد دوم محرومیت زدایی به 157 روستای استان زنجان آبرسانی می شود که از این تعداد حدود 70 روستا در شهرستان خدابنده قرار دارد.

- ایسنا/زنجان مشاور وزیر نیرو و رییس قرارگاه جهاد آبرسانی کشور گفت: در چارچوب قرارداد دوم محرومیت زدایی به 157 روستای استان زنجان آبرسانی می شود که از این تعداد حدود 70 روستا در شهرستان خدابنده قرار دارد.

میثم جعفرزاده شامگاه روز گذشته (20 خردادماه) در حاشیه بازدید از طرح های آبرسانی شهرستان خدابنده، اظهار کرد: آبرسانی به 57 روستا در استان زنجان در قالب مرحله نخست جهاد آبرسانی آغاز شده که این طرح با اعتبار 680 میلیارد ریالی، 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: با اجرا و تکمیل طرح های جهاد آبرسانی در استان زنجان، میزان بهره مندی از آب آشامیدنی سالم در این استان به 84 درصد می رسد.

این مسئول با بیان اینکه طی دو سال اخیر 185 روستا در استان زنجان رفع تنش آبی شده و در مجموع 368 کیلومتر خطوط انتقال آب احداث شده و توسعه یافته است، تصریح کرد: با توجه به پیشرو بودن استان زنجان در اجرای طرح های جهاد آبرسانی، اتمام فاز نخست این طرح در کشور، در سفر رییس جمهور به استان زنجان اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 70 روستای خدابنده در قالب طرح جهاد آبرسانی

آبرسانی به 70 روستای خدابنده در قالب طرح جهاد آبرسانی