مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:512023-05-30اجتماعي

طرح شهید سلیمانی 900 هزار مترمربع به فضای ورزشی آموزش و پرورش افزود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد جعفری، مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح 21 طرح ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی و 10 اتاق بهداشت در مدرسه های استان سمنان که در سالن پوریای ولی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ورزش از دیگر مؤلفه های مهم در توسعه نشاط اجتماعی دارد.

وی تأکید کرد: یک هزار و 90 زمین چمن مصنوعی و 254 سالن ورزشی سقف بلند، از جمله طرح های در قالب طرح شهید سلیمانی است.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: یکی از ساحت های سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش توجه به سلامت، ورزش و فعالیت بدنی دانش آموزان است.

جعفری گفت: تنوع بخشی به محیط یادگیری با هدف نشاط افزایی دانش آموزان از رویکردهای مهم در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش استمرار اجرای طرح شهید سلیمانی را دنبال می کند و برنامه ریزی ها در این زمینه در دست انجام است.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر به کارکرد ورزش در بخش های مختلف مانند اجتماعی، فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اعتقاد وجود دارد]، باید توسعه و کیفیت بخشی به فضای ورزشی با مشارکت خیران مورد توجه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید سلیمانی 900 هزار مترمربع به فضای ورزشی آموزش و پرورش افزود

طرح شهید سلیمانی 900 هزار مترمربع به فضای ورزشی آموزش و پرورش افزود