مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-07سياسي

ماجرای طرح زمین مانده اسکله تالش چیست؟


پس از ممانعت از حضور سرمایه گذار برای احداث اسکله در تالش، مدتی است که موضوع احداث اسکله به عنوان مطالبه بزرگ مردم و اصحاب رسانه تالش بار دیگر مطرح شده که در همین راستا دستگاه قضا که علیرغم مخالفت پیشین خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، شهرستان تالش با دارا بودن 93 کیلومتر نوار ساحلی و با وجود ظرفیت های ارزشمند در بخش شیلاتی و گردشگری تاکنون از بهره برداری صحیح از این سواحل جهت رونق اقتصادی منطقه محروم مانده است.

دی ماه سال 1400 بود که حسن محمد یاری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی از احداث بندر تجاری اختصاصی در تالش در 2 فاز ظرف 18 ماه خبر داد، که در آن امکان تخلیه و بارگیری هشت کشتی بصورت روزانه وجود دارد.

اما طولی نکشید و در حالی که مسؤولین تالش از احداث اسکله در تالش سخن می گفتند، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در بازدید از محل احداث اسکله در این شهرستان با اشاره به موانع قانونی متعددی که پیش روی احداث اسکله جوکندان تالش وجود دارد، هرگونه سرمایه گذاری در این منطقه را ناظر به آمایش سرزمینی امکان پذیر دانست.

  جان احمد آقایی در آخرین اظهارنظر خود پیرامون این موضوع به خبرنگاران گفته بود: با وجود اینکه اسکله آستارا در 30 کیلومتری تالش خالی است، افرادی به بهانه اشتغال زایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای طرح زمین مانده اسکله تالش چیست؟

ماجرای طرح زمین مانده اسکله تالش چیست؟