مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 18:052023-05-29حوادث

کلاهبرداری تلفنی از همراهِ بیماران زنجانی


رییس پلیس فتا استان زنجان از دستگیری اعضای باندی که با شناسایی خانواده های بیماران بستری در بیمارستان های زنجان اقدام به کلاهبرداری می کردند، - ایسنا/زنجان رییس پلیس فتا استان زنجان از دستگیری اعضای باندی که با شناسایی خانواده های بیماران بستری در بیمارستان های زنجان اقدام به کلاهبرداری می کردند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیداحمد موسوی، اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره پرونده شکایت مبنی بر کلاهبرداری از خانواده بیماران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای زنجان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: برابر اظهارات شکات و با انجام اقدامات پلیسی، معلوم شد اعضای باند از طریق دریافت لیست پزشکان بیمارستان های سراسر کشور از طریق اینترنت و تخلیه تلفنی کارکنان بخش های بیمارستانی طی تماس با اعضای خانواده بیماران و معرفی خود به عنوان پزشک معالج با سوءاستفاده از عواطف و احساسات آنان به بهانه اعزام بیمار به اتاق عمل و نیاز مبرم به پرداخت هزینه های عمل جراحی با ارائه شماره حساب یا شماره کارت اقدام به کلاهبرداری می کردند.

این مسئول انتظامی گفت: با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی، متهمان به هویت های معلوم در یکی از استان های کشور مورد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری تلفنی از همراهِ بیماران زنجانی

کلاهبرداری تلفنی از همراهِ بیماران زنجانی