مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:052023-05-28سياسي

مرزهای مشترک با افغانستان در کنترل کامل است/ برقراری امنیت کامل


مرزهای مشترک با کشور افغانستان به طور کامل در کنترل نیروی زمینی ارتش هستند.

- به گزارش، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش پیش از ظهر امروز یک شنبه در سفری به منطقه سیستان که همراه جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور انجام شد، در بازدید از مرزهای شرقی کشور، افزود: ما حسن همجواری به جا می آوریم ولی اگر جایی احساس شود طرف مقابل نمی خواهد به مقررات تن بدهد با برخورد دیگری مواجه می شود.

وی ادامه دادمرزهای مشترک با کشور افغانستان به طور کامل در کنترل نیروی زمینی ارتش هستند و در کنار ما برادران مرزبانی قرار دارند و امنیت به طور کامل برقرار است.

وی یا اشاره به این نکته که حضور ما در مرز، به معنای اینکه خطری ما را تهدید می کند نیست بلکه به دلیل اشراف اطلاعاتی و امنیت است که در مرزها برقرار است، تصریح کرد: در خصوص برخورد با نوع تردد، ممکن است گاهی اختلافی بین دو مرزبان پیش افتد که موضوع مهمی نیست و کاملاً در کنترل بوده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: همرزمان ما در مرزبانی و نیروی زمینی کاملاً در منطقه مسلط هستند و تا هر جا که کشور مقابل مرز مشترک با ما دارد و مقررات بین المللی را احترام بگذارد احترام متقابل می بیند و حسن همجواری به جا می آوریم ولی اگر جایی احساس شود طرف مقابل نمی خواهد به مقررات تن بدهد، با برخورد دیگری از سوی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای مشترک با افغانستان در کنترل کامل است/ برقراری امنیت کامل

مرزهای مشترک با افغانستان در کنترل کامل است/ برقراری امنیت کامل