مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 04:052023-06-05سياسي

جزییات حمایت صندوق حمایت از پژوهشگران از تحقیقات حوزه علوم انسانی


معاون پژوهش و فناوری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با اشاره به حمایت های این صندوق از تحقیقات حوزه علوم انسانی و هنر گفت: برخی از تحقیقات در حوزه علوم انسانی هزینه بر هستند، - معاون پژوهش و فناوری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با اشاره به حمایت های این صندوق از تحقیقات حوزه علوم انسانی و هنر گفت: برخی از تحقیقات در حوزه علوم انسانی هزینه بر هستند، از این رو میزان حمایت ما از این تحقیقات مشابه حوزه های علوم تجربی است.

دکتر علی جعفریان در گفت وگو با ایسنا گفت: حمایت از طرح های حوزه علوم انسانی و هنر از جمله برنامه های حمایتی این صندوق است.

حمایت های این حوزه همانند حوزه های تخصصی است و افراد می توانند طرح ها را بسته به علاقه مندی استاد و پژوهشگر ارسال کنند.

وی، حمایت های این حوزه را مشمول اساتید، دانشجویان دکتری و پسادکترا دانست و گفت: جنس حمایت ما از تحقیقات دانشجویان دکتری و پسا تحقیق از جنس حق التحقیق و میزان حق التحقیق ها نیز 15 درصد نسبت به حوزه علوم تجربی بیشتر است.

جعفریان اضافه کرد: میزان حمایت از طرح های تحقیقاتی در حوزه نظری و غیرتجربی 50 درصد حمایت های حوزه تجربی است به گونه ای که اگر در سال 1402 سقف حمایت ها از طرح های حوزه تجربی 180 میلیون تومان باشد، این سقف برای حوزه های غیرتجربی 50 درصد، یعنی 90 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حمایت صندوق حمایت از پژوهشگران از تحقیقات حوزه علوم انسانی

جزییات حمایت صندوق حمایت از پژوهشگران از تحقیقات حوزه علوم انسانی