مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-07سياسي

حجاب و عفاف نمادهای اصلی دین اسلام هستند


مدیر مدرسه علمیه فاطمیه (س) مشگین شهر گفت: حجاب و عفاف در آیات صریح قرآن مورد تاکید قرار گرفته و نماد اصلی دین اسلام هستند.

- مشگین شهر- مدیر مدرسه علمیه فاطمیه (س) مشگین شهر گفت: حجاب و عفاف در آیات صریح قرآن مورد تاکید قرار گرفته و نماد اصلی دین اسلام هستند.

فاطمه نعمتی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از بارزترین نماد فرهنگ اسلامی مستلزم برنامه های فرهنگی و هدفمند است.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه های دشمن و معاندان نظام در راستای ترویج فرهنگ برهنگی، بی عفتی و فروپاشی نظام خانواده در جامعه اسلامی ضرورت دارد نهادهای تربیتی و آحاد جامعه با حرکت یکپارچه و منسجم در راستای عملی کردن این فریضه الهی گام بردارند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه (س) مشگین شهر با بیان اینکه بیشترین آسیب بی حجابی با توجه به موقعیت سنی، متوجه دختران نوجوان است، گفت: تکریم جایگاه انسانی زن از برکات حجاب است و یک بانوی جوان با انتخاب بی حجابی به مثابه ابزار و کالای ارزان قیمت خود را از مرتبه والای انسانی به نازل ترین درجه می رساند.

نعمتی فعالیت غرفه عفاف و حجاب در مشگین شهر را یادآور شد و افزود: در طرح فرهنگی تبلیغ چهره به چهره حجاب که توسط خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمیه (س) در مشگین شهر برگزار شد، طلاب این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب و عفاف نمادهای اصلی دین اسلام هستند

حجاب و عفاف نمادهای اصلی دین اسلام هستند