مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-06سياسي

برگزاری کرسی های آزاداندیشی «عفاف و حجاب» در دانشگاه صنعتی قم


رییس دانشگاه صنعتی قم از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی مرتبط با حوزه حجاب و عفاف از جمله کرسی های آزاداندیشی در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جلال رضایی نور رییس دانشگاه صنعتی قم در گفت وگو با خبرنگاران با تشریح وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان این دانشگاه، اظهار کرد: با فعالیت 8 شهرک صنعتی و 4 ناحیه صنعتی در استان قم، این شهر به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور مطرح شده است.

دانشگاه صنعتی قم با اجرای طرح های ابتکاری از جمله همیار صنعت توانسته است به رشد و توسعه صنعت استان کمک های شایانی داشته باشد.

وی افزود: کسب رتبه های دوم و نهم در اشتغال فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در سال 1400 و رتبه اول اشتغال فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی در سال 1399 در بین دانشگاه های کشور بر اساس پایش صورت گرفته توسط معاونت پژوهشی وزارت علوم نشانگر همکاری نزدیک دانشگاه صنعتی قم با صنعت استان و کشور است.

رضایی نور افزود: نظر به اینکه شهرمقدس قم به عنوان پایتخت جهان تشیع در سطح دنیا شناخته می شود، دانشجویان این خطه مقدس نیز باید از لحاظ دینی و فرهنگی ممتاز و سرآمد باشند.

تمام تلاش مسئولین دانشگاه صنعتی قم این است که با اجرای برنامه های هدفمند فرهنگی و تربیتی متخصصین متعهد و متدینی را پرورش دهد تا دانشگاهی در تراز ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کرسی های آزاداندیشی «عفاف و حجاب» در دانشگاه صنعتی قم

برگزاری کرسی های آزاداندیشی «عفاف و حجاب» در دانشگاه صنعتی قم