مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:502023-05-29اجتماعي

مدارس نقش مؤثری در شکل گیری فرهنگ پوشش نوجوانان و جوانان دارند


رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز گفت: مدارس به عنوان مهمترین مراکز تعلیم و تربیت، نقش مؤثری در شکل گیری فرهنگ نوجوانان و جوانان نسبت به نوع پوشش در جامعه دارند.

- اسماعیل یاری شیرمرد در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدارس به عنوان مهمترین مراکز تعلیم و تربیت، نقش مؤثری در شکل گیری فرهنگ نوجوانان و جوانان نسبت به نوع پوشش در جامعه دارند.

وی گفت: آموزش و پرورش استان البرز برای سال تحصیلی آینده، با تاکید بر اسناد بالادستی در سند تحول بنیادین، اقدام به جلب مشارکت سازنده و اثربخش خانواده ها در حفظ و اشاعه فرهنگ غنی ایرانی_ اسلامی به ویژه در بحث حجاب و عفاف و پوشش دانش آموزان نموده است.

یاری شیرمرد اضافه کرد: با توجه به ارسال شیوه نامه ساماندهی لباس فرم دانش آموزان در سال تحصیلی 1403-1402 به مدارس، تمامی مراحل تهیه، تولید و دریافت لباس فرم در مدرسه انجام می شود و تکریم اولیا توسط همکاران مدرسه و تولیدی ها اولویت اصلی در روند تهیه لباس فرم دانش آموزی خواهد بود.

وی ادامه داد: در راستای حفظ حقوق دانش آموزان و اولیای آنها مقرر شده است در هر منطقه یک کارگروه ویژه لباس فرم تشکیل و نسبت به بررسی و بومی شدن تولیدی ها در هر منطقه بر اساس نوع فعالیت و موقعیت جغرافیایی اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس نقش مؤثری در شکل گیری فرهنگ پوشش نوجوانان و جوانان دارند

مدارس نقش مؤثری در شکل گیری فرهنگ پوشش نوجوانان و جوانان دارند