مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 03:202023-06-06سياسي

رویکرد استفاده از آب شرب در فضای سبز را اصلاح کنید


آب شربی که با این شکل و سختی به دست می رسد نباید در این مسیر استفاده شود و اگر شهرداری در این راستا ملاحضاتی دارد باید مسیر خود را اصلاح کند.

- ایسنا/قم استاندار قم گفت: آب شربی که با این شکل و سختی به دست می رسد نباید در این مسیر استفاده شود و اگر شهرداری در این راستا ملاحضاتی دارد باید مسیر خود را اصلاح کند.

سیدمحمدتقی شاهچراغی امروز سه شنبه 16 خردادماه در شورای حفاظت منابع آب استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: باید تکلیف استفاده آب شرب در فضای سبز مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه باید وضع کنونی استفاده فضای سبز از آب زیرزمینی، پساب و آب شرب مشخص شود، مطرح کرد: شرعا و قانونا هیچ توجیهی ندارد که در فضای سبز از آب شرب استفاده شود.

استاندار قم با بیان اینکه از آب شرب و سرشاخه ها حق نداریم برای فضای سبز استفاده کنیم، عنوان کرد: آب شربی که با این شکل و سختی به دست می رسد نباید در این مسیر استفاده شود و اگر شهرداری در این راستا ملاحضاتی دارد باید مسیر خود را اصلاح کند.

وی با اشاره به اینکه همچنین تکلیف توسعه فضای سبز نیز باید مشخص شود، خاطرنشان کرد: باید برای این موضوع زمان لازم اختصاص یابد و مشخص شود که آب فضای سبز قم از چه طریقی تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد استفاده از آب شرب در فضای سبز را اصلاح کنید

رویکرد استفاده از آب شرب در فضای سبز را اصلاح کنید