مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-19اقتصادي

کمبودهای دارویی به بیش از 200 قلم رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد عبده زاده درباره وضعیت کمبود های دارویی در کشور اظهار کرد: تعداد کمبود های دارویی به بیش از 200 قلم دارو رسیده است که علل عمده آن عدم تأمین به موقع ارز و ریال و عدم قیمت گذاری به موقع و پرداخت نشدن به موقع تسهیلات .

- رییس سندیکای صاحبان صنایع دارو های انسانی ایران از کمبود بیش از 200 قلم دارو در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد عبده زاده درباره وضعیت کمبود های دارویی در کشور اظهار کرد: تعداد کمبود های دارویی به بیش از 200 قلم دارو رسیده است که علل عمده آن عدم تأمین به موقع ارز و ریال و عدم قیمت گذاری به موقع و پرداخت نشدن به موقع تسهیلات به شرکت های دارویی و مشکلات حواله ارز بوده است.

کمبود دارو قابل پیش بینی بودوی افزود: این وضعیت کمبود های دارویی از قبل نیز قابل پیش بینی بوده است و همه دستگاه ها از جمله وزارت بهداشت نیز در جریان بودند که در خردادماه و تیرماه قرار است با افزایش کمبود دارو مواجه شویم.

کمبود داروی بیماران سرپایی و اتاق عمل در کشوررییس سندیکای صاحبان صنایع دارو های انسانی ایران ادامه داد: در حال حاضر برخی دارو های سرپایی در داروخانه ها کمیاب شده که از جمله آن می توان به شربت برم هگزین و گایافنزین و قطره های چشمی اشاره کرد؛ همچنین دارو های اتاق ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودهای دارویی به بیش از 200 قلم رسید

کمبودهای دارویی به بیش از 200 قلم رسید