مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 17:402023-06-02سياسي

هدیه خدام رضوی به سربازان زندان های بوشهر و برازجان


مدیر تیم خادمیاران رضوی اعزامی به بوشهر از مرخصی و تشویقی 8 روزه برای سربازان زندان های بوشهر و برازجان و نیروی انتظامی در این استان خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیر تیم خادمیاران رضوی اعزامی به بوشهر از مرخصی و تشویقی 8 روزه برای سربازان زندان های بوشهر و برازجان و نیروی انتظامی در این استان خبر داد.

معدولیت جمعه 12 خرداد ضمن قدردانی از خدمات ارزنده خدام حرم رضوی در نقاط مختلف استان بوشهر، اظهار کرد: به برکت وجود پرچم امام هشتم (ع) و با پیگیری خدام و عنایت مسئولین، زمینه لازم برای 8 روز مرخصی سربازان زندان های برازجان و بوشهر و 8 روز مرخصی تشویقی برای تمامی سربازان فراجا استان بوشهر فراهم شد.

وی با تقدیر و تشکر از مهمان نوازی مردم و مسئولین استان بوشهر در دهه کرامت ابراز داشت: با تلاش اعضای کاروان زیر سایه خورشید و همکاری خادمیاران و یاوران رضوی استان بوشهر برنامه های ویژه ای در حوزه فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و دیگر بخش ها به جامعه هدف ارائه شد.

مدیر تیم خادمان حرم مطهر رضوی اعزامی به بوشهر گفت: جشن های دهه کرامت از 31 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا علیه السلام در استان بوشهر آغاز و بیش از 500 برنامه برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه خدام رضوی به سربازان زندان های بوشهر و برازجان

هدیه خدام رضوی به سربازان زندان های بوشهر و برازجان