مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:052023-05-30اقتصادي

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ تهران در شهر آفتاب شروع به کار کرد


سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ تهران در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب به طور رسمی شروع به کار کرد و تا 12 خرداد ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ تهران 8 خرداد با حضور رضا محتشمی پور امور معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت، مصطفی طاهری رییس کمیسیون مجلس شورای اسلامی، محمدرضا بهرامن رییس خانه معدن ایران، بهرام شکوری رییس انجمن سنگ ایران و رضا بسطامی رییس سازمان نظام مهندسی معدن در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب به طور رسمی شروع به کار کرد و تا 12 خرداد ادامه دارد.

در این دوره از نمایشگاه بین المللی سنگ تهران 110 شرکت داخلی و نمایندگانی از 6 کشور دنیا شامل چین، روسیه، هند، ایتالیا، ترکیه و یونان محصولات و آخرین دستاوردهای خود را در فضای 12 هزار متر مربعی نمایشگاه شهر آفتاب ارائه می دهند.

معرفی توانمندی های شرکت های داخلی، ایجاد ظرفیت های جدید در کشور، آشنایی و به روز رسانی فناوری های نوین صنعت سنگ و شناخت روندهای آتی این حوزه از اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی سنگ تهران به شمار می رود.

شرکت های حاضر در نمایشگاه بین المللی سنگ تهران به سه گروه اصلی ماشین آلات و تجهیزات معدنی، ملزومات مصرفی و فرآوری معادن تقسیم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ تهران در شهر آفتاب شروع به کار کرد

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ تهران در شهر آفتاب شروع به کار کرد