مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 20:152023-06-13اقتصادي

شرکت های معدنی در حوزه اکتشاف کم کاری کردند


معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: در خصوص معدن و صنایع معدنی انصافا کار نکردیم که مهمترین آن در زمینه اکتشاف بوده و صنایع پایین دستی هم مورد غفلت واقع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی حسینی نژاد عصر امروز در آیین افتتاح هفتمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات وابسته در محل نمایشگاه بین المللی جنوب شرق اظهار داشت: استان کرمان بهشت معادن ایران است.

کرمان بیش از 8 میلیارد تن ذخایر کشف شده دارد که در قالب 42 ماده معدنی با برداشت بیش از 120 میلیون تن سالانه استخراج انجام می دهد که مزیت خدادادی خوبی است.

وی ادامه داد: از این ذخایر کشف شده چهار ماده معدنی مس، سنگ آهن، کرومیت و زغاسنگ بیش از 83 و نیم درصد این ذخایر را به خود اختصاص داده و سیاستی که سازمان صمت در برنامه ششم مورد توجه قرار داد و دنبال کرد، ارزش افزوده مواد معدنی است.

رشد 10.

5 درصدی ارزش افزوده مواد معدنی در استان کرمان حسینی نژاد افزود: خدا را شکر در استان اتفاقی افتاد که در تکمیل زنجیره های این چهار ماده معدنی گام های بسیار بزرگی برداشتیم که به نحوی در برنامه ششم بیش از 10 و نیم درصد در بحث ارزش افزوده مواد رشد را در استان تجربه کردیم و اتفاقات خوبی که در حوزه صنایع معدنی افتاده به زودی به عنوان قطب فولادی کشور هم شناخته خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های معدنی در حوزه اکتشاف کم کاری کردند

شرکت های معدنی در حوزه اکتشاف کم کاری کردند