مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:152023-05-31اقتصادي

370 طرح اقتصادی در قالب توسعه پایدار منظومه روستایی اجرا می شود


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 370طرح اقتصادی در قالب توسعه پایدار منظومه روستایی براساس ظرفیت های مناطق و به همت بنیاد مسکن استان در دست اجرا است است.

- به گزاشر خبرنگار مهر ، رضا خواجه ای ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: 370 طرح اقتصادی در قالب توسعه پایدار منظومه روستایی به همت بنیاد مسکن استان ایجاد اشتغال پایدار با رویکرد منظومه های روستایی در استان پرداخت 115 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به 105 متقاضی در قالب طرح منظومه های روستایی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه، تاکنون 370 طرح اشتغالزایی در زمینه های طرح های بومگردی، فرآوری و بسته بندی زیتون، پرورش گیاهان دارویی، فراوری محصولات باغی، دامداری، صنایع دستی، شیلات و زنبورداری و … در قالب طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در شهرستان طارم اجرا شده است، افزود: این فعالیت ها، سبب ایجاد تعدادی فرصت جدید شغلی و افزایش انگیزه اهالی برای ماندگاری در مناطق روستایی این شهرستان شده است.

خواجه ای با اشاره به اینکه، بنیاد مسکن مطالعات برنامه اشتغالزایی و اقتصادی و توسعه پایدار منظومه های روستایی استان در قالب 9 بخش در اسفند ماه 99 به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان رساند، گفت: طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی با هدف تجمیع توانمندی ها و پتانسیل های مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

370 طرح اقتصادی در قالب توسعه پایدار منظومه روستایی اجرا می شود

370 طرح اقتصادی در قالب توسعه پایدار منظومه روستایی اجرا می شود