مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 17:202023-05-30اقتصادي

زمینه سازی برای جهش صنعت حمل ونقل ریلی


موافقت نامه طرح توسعه حمل و نقل بار و مسافر توسط راه آهن، با حضور مدیران عامل راه آهن و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در راستای اجرای ماده 12 رفع موانع تولید به امضا رسید که با اجرای این موافقت نامه، - موافقت نامه طرح توسعه حمل و نقل بار و مسافر توسط راه آهن، با حضور مدیران عامل راه آهن و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در راستای اجرای ماده 12 رفع موانع تولید به امضا رسید که با اجرای این موافقت نامه، جهش بی سابقه در حمل و نقل ریلی کشور صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حضور سید میعاد صالحی - معاون وزیر راه و شهرسازی - حسین آب نیکی - نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت - موافقت نامه طرح توسعه حمل و نقل بار و مسافر توسط راه آهن، در راستای اجرای ماده 12 رفع موانع تولید، امروز سه شنبه (9 خرداد 1402) در ساختمان شهدای راه آهن به امضا رسید.

با اجرای این موافقت نامه تا سال 1405 مبلغ 7500 میلیارد دلار به سرمایه گذاران صنعت حمل نقل ریلی در حوزه های مختلف ناوگان و زیرساخت تخصیص داده خواهد شد.

تامین ناوگان ریلی در حوزه های لکوموتیو، واگن باری و واگن مسافری، تقویت حمل ونقل باری در حوزه های توسعه ترمینال ها و پایانه های باری، تامین تجهیزات تخلیه و بارگیری و احداث مراکز لجستیک ریلی، تامین، تدارک و تعمیرات در حوزه های بازسازی واگن مساف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه سازی برای جهش صنعت حمل ونقل ریلی

زمینه سازی برای جهش صنعت حمل ونقل ریلی