مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:122023-05-30سياسي

عبور از ابرچالش راهبردی جمعیتی گیلان مستلزم نگاه مسئله محور است


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ورود به چاله جمعیتی را بحران کشور و استان برشمرد و گفت: جمعیت و فرورفتن گیلان در چاله جمعیتی امروزه ابرچالش استان است و باید برای عبور از این ابرچالش راهبردی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در دیدار با محمدعبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ظرفیت سپاه و بسیج در همه امور، اظهار کرد: سپاه و بسیج در همه ادوار به ویژه در بحران کرونا یار و یاور مدافعان سلامت بودند و تا مهار کامل پاندمی کرونا در کنار خادمان مردم در نظام سلامت ماندند.

وی به بحران فعلی کشور و استان گیلان در دوره کنونی اشاره کرد و افزود: جمعیت و فرورفتن گیلان در چاله جمعیتی امروزه ابرچالش استان است و باید برای عبور از این ابرچالش راهبردی، نگاه ما بر مبنای حل مسئله باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به طرح ضربتی نجات فرزندان سقط اشاره و ابراز امیدواری کرد: این طرح با همکاری مضاعف بسیج مردمی بدون شک همچون طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از موفق ترین طرح ها خواهد بود.

آشوبی از تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در دانشگاه علوم پزشکی گیلان و استان خبر داد و گفت: طرح تعیین وضع حقوق و بیمه برای مادران خانه دار به تناسب فرزند، مشارکت خیران در حمایت مالی از زوج های دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از ابرچالش راهبردی جمعیتی گیلان مستلزم نگاه مسئله محور است

عبور از ابرچالش راهبردی جمعیتی گیلان مستلزم نگاه مسئله محور است