مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:402023-05-30سياسي

آماده باش اورژانس هوایی استان زنجان در ایام سالگرد ارتحال امام راحل


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان از آماده باش اورژانس هوایی در ایام ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان از آماده باش اورژانس هوایی در ایام ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

داریوش تقیلو ظهر امروز (9 خردادماه) در جلسه هماهنگی برنامه های 14 و 15 خرداد، اظهار کرد: در ایام ارتحال امام (ره) اورژانس هوایی استان زنجان برای خدمت رسانی به زائران در آماده باش کامل خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه دستگاه آمبولانس و یک خوردوی پشتیبانی در این آماده باش هستند، افزود: نیروهای حاضر در ماموریت به کاروان های زنجان و همچنین کاروان های عبوری از زنجان ارائه خدمات خواهد شد.

تقیلو با اشاره به خدمات رسانی و آماده باش بودن اورژانس در مسیر، ادامه داد: در این ایام اورژانس زمینی نیز در آماده باش کامل خواهد بود تا به زائران خدمت رسانی کند.

قائم مقام کمیته امداد استان زنجان نیز در ادامه گفت: برپایی میز خدمت، جذب حامی برای فرزندان یتیم و اجرای طرح فلاح و بازدید و عیادت از بیماران نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه، از اعم برنامه های کمیته امداد برای این ایام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش اورژانس هوایی استان زنجان در ایام سالگرد ارتحال امام راحل

آماده باش اورژانس هوایی استان زنجان در ایام سالگرد ارتحال امام راحل