مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:012023-06-06اقتصادي

اجرای 152 پروژه برای بهسازی راه های خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال 152 پروژه با اعتباری بالغ بر 18 هزار میلیارد ریال با هدف بهبود تردد جاده ای و بهسازی راه های استان اجرایی خواهند شد.

وی با اشاره به هدف اجرای این پروژه ها گفت: هدف از اجرای این پروژه ها ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده ای در سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد: بهسازی و روکش آسفالت 465 کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی، احداث و روکش آسفالت 445 کیلومتر راه روستایی، احداث 44 کیلومتر روشنایی، تهیه و نصب حفاظ بتنی پیش ساخته مفصلی (نیوجرسی) به طول 53 کیلومتر، اجرای خط کشی در طول چهار هزار و 200 کیلومتر و تعمیر و بهسازی 153 دستگاه ابنیه فنی از مهمترین پروژه های اجرایی راهداری خوزستان در سال جاری است.

جولانژاد با بیان اینکه اعتبار این پروژه از محل منابع ملی و استانی تامین می شود افزود: این پروژه ها با هدف بالا بردن ایمنی تردد برای کاربران جاده ای تعریف و در مرحله اجرا قرار دارند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 152 پروژه برای بهسازی راه های خوزستان

اجرای 152 پروژه برای بهسازی راه های خوزستان