مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-12سياسي

آشنایی با شخصیت، سبک زندگی و سیره پیامبراکرم(ص) می تواند از طریق هنر تجلی یابد


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مسائل اجتماعی، فرهنگی و آسیب شناسی آنها، آشنایی با شخصیت، سبک زندگی و سیره پیامبراکرم(ص) از جمله مواردی است که می تواند از طریق هنر متجلی شود.

- آشنایی با شخصیت، سبک زندگی و سیره پیامبراکرم(ص) می تواند از طریق هنر تجلی یابد ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مسائل اجتماعی، فرهنگی و آسیب شناسی آنها، آشنایی با شخصیت، سبک زندگی و سیره پیامبراکرم(ص) از جمله مواردی است که می تواند از طریق هنر متجلی شود.

آیت الله مصطفی محامی امروز دوشنبه در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری سومین جشنواره شعر نبوی از سری برنامه های جشنواره علمی فرهنگی امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان عنوان کرد: سیستان و بلوچستان دارای سرمایه های هنری و شاعران فرهیخته ای است که باید این هنرمندان در پیش نشست ها و پیش رویدادهایی که به مناسبت های مختلف در شهرستان های استان برگزار می شود مورد توجه قرار گیرند تا موجب رونق جشنواره هایی مانند شعر نبوی باشند وحتی افراد خاص و شناخته شده به صورت خصوصی دعوت شوند و از آن ها راهکار گرفته شود.

امام جمعه زاهدان افزود: اینکه برای گسترش کمّی و مشارکتی از شاعران برجسته دعوت شده، بسیار عالی است و باید در این زمینه کارگاه های آموزشی برگزار شود تا نسل ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با شخصیت، سبک زندگی و سیره پیامبراکرم(ص) می تواند از طریق هنر تجلی یابد

آشنایی با شخصیت، سبک زندگی و سیره پیامبراکرم(ص) می تواند از طریق هنر تجلی یابد