مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-16سياسي

نداشتن الگوی کشت و سند زمین از مشکلات کشاورزی است


ائمه جمعه استان زنجان به اهمیت سفر رییس جمهور به امریکای لاتین و همچنین تسهیل امور ازدواج توسط خانواده ها اشاره و تاکید کردند: نداشتن الگوی کشت و همچنین سند زمین های کشاورزی از مشکلات این حوزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ائمه جمعه استان زنجان به اهمیت سفر رییس جمهور به امریکای لاتین و همچنین تسهیل امور ازدواج توسط خانواده ها اشاره و تاکید کردند: نداشتن الگوی کشت و همچنین سند زمین های کشاورزی از مشکلات این حوزه است.

حجت الاسلام علی موسوی، امام جمعه قیدار در خطبه های نماز این هفته به عدم وجود صنایع تبدیلی و همچنین نداشتن امکانات نگهداری محصولات کشاورزی اشاره و اظهار کرد: نتیجه این مشکلات ضایع شدن محصول است به همین دلیل است که کشاورزان در امر تولید، بازاریابی و صنایع تبدیلی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی باید مورد حمایت و تقویت قرار گیرند.

امام جمعه قیداربا بیان اینکه 31 خرداد سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید مصطفی چمران روز بسیج اساتید نام گذاری شده است، افزود: شهید چمران سرسپرده ولایت و نمونه کامل هجرت، جهاد و شهادت بود که در سنگر نبرد دل دشمنان خدا را لرزانده بود.

همچنین حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب امام جمعه سلطانیه هم در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد سازندگی و با بیان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداشتن الگوی کشت و سند زمین از مشکلات کشاورزی است

نداشتن الگوی کشت و سند زمین از مشکلات کشاورزی است