مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-18ورزشي

رقابت 1200 تیم در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان


مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان با حضور نزدیک هزار و 200تیم از سراسر استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

- حبیب ستوده نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص برگزاری مسابقات مینی فوتبال افزود: رقابت های مینی فوتبال محلات جام ایرانیان به منظور حضور مردم در ورزش های همگانی بوده و در همین زمینه 40 هزار تیم از سراسر کشور در دو بخش آقایان و بانوان شرکت کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان داشت: از استان آذربایجان شرقی 1182 تیم از 21 شهرستان در این مسابقات حضور دارند.

ستوده نژاد خاطر نشان کرد: این طرح جز طرح های ورزش همگانی بوده و از شش ماه پیش آغاز شده است اما به دلیل شرایط آب و هوایی این منطقه امکان برگزاری رقابت ها وجود نداشت.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط و سلامتی بر اساس جذابیت رشته مینی فوتبال عنوان کرد و اذعان داشت: استقبال ویژه ای از این رقابت ها شده است که برای برگزاری این رقابت ها نیاز به یک هم افزایی سازمانی وجود داشت که با توجه به حضور گسترده تیم ها در آذربایجان شرقی، این هم افزایی ایجاد شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با ابراز امیدواری از برگزاری چنین مسابقاتی یادآور شد: رسالت اصلی فدراسیون ورزش های همگانی توسعه ورزش در می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 1200 تیم در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان

رقابت 1200 تیم در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان