مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 18:252023-05-28ورزشي

پیش بینی برگزاری اردو برای 10 هزار نوجوان زنجانی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در اوقات فراغت امسال برگزاری اردو برای 10 هزار نوجوان پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه شورای عالی نهادهای حوزوی استان زنجان جهت برنامه ریزی برای اوقات فراغت با حضور مدیران دستگاه های مرتبط در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در این جلسه اظهار کرد: در کارگروه اجتماعی طرحی را با محوریت اردوهای ماجرا محور ارائه دادیم که استاندار زنجان نیز دستور پیگیری برگزاری اردوها را داده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در این اردوها از ظرفیت اردوگاه های در اختیار سپاه و آموزش و پرورش استفاده خواهد شد، ابراز کرد: کارهای مقدماتی انجام شده و جلساتی را با کسانی که در حوزه اوقات فراغت دخیل هستند برگزار کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه دبیر اوقات فراغت ورزش و جوانان است و دستگاه هایی مثل تبلیغات اسلامی عضو آن هستند، بیان کرد: ظرفیت های اردوگاهی طرح و برنامه ریزی شد و برخی از اردوگاه ها مورد بازدید قرار گرفتند.

احمدی از آموزش طلاب حوزه های علمیه به منظور تربیت مربی اردوداری خبر داد و گفت: 140 نفر از خوهران طلبه و برخی از مسئولان پایگاه های بسیج خواهران در این دوره ها شرکت کردند و برای آن ها گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برگزاری اردو برای 10 هزار نوجوان زنجانی

پیش بینی برگزاری اردو برای 10 هزار نوجوان زنجانی