مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:202023-05-30فرهنگي

دستاورد سفر ضرغامی برای توسعه زیرساخت های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 700میلیارد ریال اعتبار به استان در پی سفر ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سعید طالبی پور از اختصاص اعتبار 700 میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از دستاورد سفر عزت الله ضرغامی خبر داد و گفت: این اعتبار برای تکمیل موزه باستان شناسی یاسوج، مرمت بناهای تاریخی و توسعه زیرساخت های گردشگری در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تامین اعتبار لازم برای ایجاد سه بازارچه دائمی صنایع دستی در شهرستانهای استان خبرداد و گفت: در آینده نزدیک عملیات اجرایی این بازارچه ها آغاز می شود.

طالبی پور با اشاره به اینکه اشتغال و تولید در دستور کار جدی این اداره کل در سال جاری است، بیان کرد: اختصاص 600میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای توسعه زیرساخت های گردشگری و صنایع دستی نیز در سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور به استان مصوب شده که نقش مهمی در رونق اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد دارد.

وی عنوان کرد: با جذب این اعتبارات شاهد شکوفایی ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد سفر ضرغامی برای توسعه زیرساخت های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

دستاورد سفر ضرغامی برای توسعه زیرساخت های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد