مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-13سياسي

دیدار رییس پارلمان ترکمنستان با نماینده سازمان امنیت و همکاری اروپا


رییس مجلس ترکمنستان با مقامات کمیساریای عالی سازمان امنیت و همکاری اروپا در امور اقلیت های ملی دیدار و بر توسعه همکاری های دوجانبه تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، دنیاگزل گلمان آوا رییس پارلمان ترکمنستان با هیات سازمان امنیت و همکاری اروپا به ریاست کایرات عبدالرحمان اف کمیسر عالی سازمان امنیت و همکاری اروپا در امور اقلیت های ملی دیدار و گفت و گو کردند.

در جریان این دیدار از جمله اثربخشی مشارکت ترکمنستان و کمیساریای عالی سازمان امنیت و همکاری اروپا در زمینه های گسترده ای از جمله همکاری در ابعاد سیاسی، اقتصادی، زیست محیطی و انسانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بنابر تاکید عبدالرحمان اف سازمان امنیت و همکاری اروپا به صورت کامل از سیاست خارجی متوازن رییس جمهور ترکمنستان که عامل مهمی برای صلح و ثبات در منطقه و همچنین جهت گیری اجتماعی سیاست داخلی متمرکز به توسعه همه جانبه و توسعه هماهنگ جامعه مدرن است، حمایت می کند.

طی این دیدار دو طرف در مورد مسائل اقلیت های ملی و ادغام آنها در جامعه بحث و تبادل نظر کردند.

دو طرف همچنین در مورد چشم انداز ایجاد یک مشارکت سودمند متقابل در زمینه بشردوستانه به ویژه در حوزه علم و آموزش تبادل نظر و بر اهمیت ویژه ای که ترکمنستان به موضوع ادغام عمیق جوانان با علم جهانی، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس پارلمان ترکمنستان با نماینده سازمان امنیت و همکاری اروپا

دیدار رییس پارلمان ترکمنستان با نماینده سازمان امنیت و همکاری اروپا