مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:352023-05-29اقتصادي

بدهی شهرداری کرج به بانک شهر تسویه شد


براساس مصوبه شورای اسلامی شهر کرج و به منظورافزایش سرمایه و انتشار اوراق مشارکت در بانک شهر، تفاهم نامه ای دراین خصوص فی مابین مدیریت شهری کرج و بانک شهر منعقد شده است.

- ایسنا/البرز رییس شورای شهر کرج گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر کرج و به منظورافزایش سرمایه و انتشار اوراق مشارکت در بانک شهر، تفاهم نامه ای دراین خصوص فی مابین مدیریت شهری کرج و بانک شهر منعقد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی قاسم پور اظهار کرد: به منظور انتشار اوراق مشارکت سال 1400، شهرداری کرج باید مبلغ 218 میلیارد تومان افزایش سرمایه داشته باشد.

رییس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه عنوان کرد: شهرداری کرج بابت انتشار اوراق مشارکت سال1397مبلغ 125 میلیارد تومان و مبلغ 180 میلیارد تومان بابت کوپن اوراق سال 1398 به بعد، مبلغ حدود 523 میلیارد تومان به بانک شهر بدهکار بود.

وی با اشاره به این موضوع بیان کرد: بر همین اساس شهرداری به منظور انتشار اوراق مشارکت در سال 1400 نسبت به تسویه بدهی خود در سامانه بانک مرکزی اقدام می کند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر کرج تفاهم نامه همکاری با بانک شهر منعقد شد.

قاسم پور افزود: بر اساس این تفاهم نامه، بانک شهر نسبت به تأمین نقدینگی و پرداخت موارد فوق در سال جاری و در ازای آن شهرداری کرج نسبت به محاسبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی شهرداری کرج به بانک شهر تسویه شد

بدهی شهرداری کرج به بانک شهر تسویه شد