مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-01سياسي

آغاز نخستین همایش استانداران هم مرز ایران و اقلیم کردستان عراق


استاندار آذربایجان غربی در نخستین نشست استانداران هم مرز جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق گفت: یکی از سیاست ها و دستورات رییس جمهور توسعه روابط همه جانبه با کشورهای همسایه است که باعث ایجاد سیاستی امنیت ساز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه ، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی صبح امروز در نخستین نشست استانداران هم مرز جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق که با حضور وزیر کشور در هتل آنا ارومیه آغاز شد، اظهار داشت: یکی از سیاست ها و دستورات رییس جمهور توسعه روابط همه جانبه و با کشورهای همسایه است که باعث ایجاد سیاستی امنیت ساز است.

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد جدید دولت توفیقات خوبی حاصل شده است و نشست ها  و دیدارهای سیاسی خوبی  با رده های عالی اقلیم کردستان انجام شده است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توافقات انجام شده با اقلیم کردستان عنوان کرد: توسعه مبادلات تجاری، توسعه روابط تجاری و صنعتی و گسترش صنعت توریسم از جمله موارد انجام شده می باشد.

وی ادامه داد: برای اولین بار در استان آذربایجان غربی تردد زائرین عتبات عالیات و اربعین از مسیر پایانه تمرچین _ حاج عمران انجام شده که با استقبال گرم زایرین صورت پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نخستین همایش استانداران هم مرز ایران و اقلیم کردستان عراق

آغاز نخستین همایش استانداران هم مرز ایران و اقلیم کردستان عراق