مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-20اقتصادي

فعالیت بیش از 50 هزار صنعتگر فعال در عرصه صنایع دستی سیستان و بلوچستان


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از فعالیت بیش از 50 هزار صنعتگر فعال در عرصه صنایع دستی استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از فعالیت بیش از 50 هزار صنعتگر فعال در عرصه صنایع دستی استان خبر داد.

علیرضا شه بخش در گفت وگو با ایسنا- با اشاره به اینکه صنایع دستی فرصتی کم نظیر برای اشتغال آفرینی است و این حوزه به حجم ‏‏سرمایه گذاری کمتری نیاز دارد، گفت: جامعه هدف استان در عرصه صنعتگران به میزان 50 هزار نفر است ‏‏که این افراد رسماً مجوز فعالیت صنایع دستی دارند، از سوی دیگر چندین برابر از این آمار نیز افرادی در ‏‏منازل خود بدون مجوز به صورت فصلی مشغول به اشتغال و فعالیت هستند که این ها هم در زمره صنعتگران ‏‏به شمار می روند.

وی افزود: علاقمندان و فعالان در این حوزه پس از آموزش دوره های رایگان آموزشی که سالانه سه بار برگزار می شود مهارت های لازم را کسب کرده و پس از شرکت در آزمون موفق به اخذ گواهینامه های معتبر در عرصه کارگاه های انفرادی، گروهی، کارت صنعتگری، جواز تأسیس و.

می شوند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: هم اینک در عرصه صنایع دستی 13 گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 50 هزار صنعتگر فعال در عرصه صنایع دستی سیستان و بلوچستان

فعالیت بیش از 50 هزار صنعتگر فعال در عرصه صنایع دستی سیستان و بلوچستان