مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 21:002023-06-06اقتصادي

نگاه اقتصادی دولت ثابت است ولی تاکتیک ها ممکن است تغییر کند


سخنگوی دولت با اشاره به اینکه نرخ ارز شناور است ولی دولت آن را مدیریت می کند، گفت: نگاه اقتصادی دولت ثابت است ولی تاکتیک ها ممکن است تغییر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، عصر امروز سه شنبه 16 خرداد در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان که در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: طبق قانون اساسی اداره امور کشور با آرای عمومی است.

از مقدمه قانون اساسی تا دیگر اصول آن، اصلی ترین سرمایه جمهوری اسلامی مردم است.

چون مبنای نگاه انقلاب اسلامی است که در آن مردم اصلی ترین، مؤثرترین و قوی ترین عامل در پیشبرد امور و ارتقا و پیشرفت امور کشور هستند.

وی افزود: نگاه های رقیب و متفاوتی در داخل و خارج کشور وجود دارد که مثلاً امکانات و ادوات و تجهیزات را عامل پیشرفت معرفی می کنند، اما امکانات نرم افزاری تقریباً جایگاهی در انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل نداشت، بلکه ایمان و امید اصلی ترین عواملی بود که به تعبیر رهبری انقلاب منجر به این شد که مردم نماینده به ظاهر قوی ترین اقتصاد و نیروی نظامی جهان که آمریکا بود و ژاندارم منطقه محسوب می شد را به زمین بزنند.

بهادری جهرمی یادآور شد: ما برای پیروزی در انقلاب و دفاع مقدس هزینه هم داده ایم و جانباز و اسیر و شهید داشته ایم اما نکته این است که امکانات سخت افزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه اقتصادی دولت ثابت است ولی تاکتیک ها ممکن است تغییر کند

نگاه اقتصادی دولت ثابت است ولی تاکتیک ها ممکن است تغییر کند