مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 18:412023-06-20اقتصادي

نمایشگاه توانمندی های ایران در اقلیم کردستان عراق برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بختیار خلیقی در کارگروه توسعه صادرات استان کردستان در سنندج اظهار کرد: در تقویم پیشنهادی برگزاری نمایشگاه ها توسط شرکت نمایشگاه های بین المللی استان برای سال 1402 در بخش های آرد و نان، گل و گیاه، تولیدات سنتی استان ها، صنعت و معدن و موارد دیگر تدوین شده است.

وی افزود: در راستای اجرای بند 2 مصوبات دومین جلسه کمیته فنی و کارشناسی نمایشگاه های تخصصی استان کردستان، موضوع تصمیم گیری در خصوص تفویض اختیار کارگروه توسعه صادرات استان مبنی بر تصویب تقویم نمایشگاهی به کمیته فنی و کارشناسی ارائه شد و انتخاب مجریان نمایشگاهی بومی و غیربومی، برنامه های محتوایی و سایر أمور مرتبط به نمایشگاه های تخصصی استان برای تسریع و تسهیل در اجرای تقویم نمایشگاهی انجام گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: موضوع برگزاری نمایشگاه اختصاصی توانمندی های استان کردستان در اقلیم 2 سال قبل در کارگروه توسعه صادرات استان مطرح شد و با توجه به پیگیری های اتاق بازرگانی با برگزاری این نمایشگاه توسط اتاق موافقت شد.

خلیقی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سفر اخیر استاندار به اقیلم کردستان پیگیری و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته این نمایشگاه به صورت کشوری مهرماه امسال در اقلیم کردست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه توانمندی های ایران در اقلیم کردستان عراق برگزار می شود

نمایشگاه توانمندی های ایران در اقلیم کردستان عراق برگزار می شود