مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 07:102023-05-31ورزشي

قحطی کشتی گیر همدانی در تیم های ملی


اردوهای تیم ملی کشتی آزاد جوانان و نوجوانان در شرایطی آغاز خواهد شد که در این اردوها حتی نام یک همدانی هم به چشم نمی خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از اتمام جام تختی و ناکامی تیم اعزامی استان همدان به چهل وسومین دوره این رقابت ها که تنها با کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز همراه بود، حالا اسامی نفرات دعوت شده به تیم های ملی کشتی آزاد جوانان و نوجوانان در شرایطی اعلام شده که در این میان حتی نام یک نماینده از استان همدان هم به چشم نمی خورد تا در غفلت یکی از قطب های کشتی کشور که سال هاست در ناکامی مطلق سیر می کند، استان هایی مثل لرستان، کرمانشاه، گیلان و خراسان رضوی باشند که گوی سبقت را از همدان ربوده و نامی برای خود در ورش اول کشور دست و پا کنند.

چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان روزهای 12 تا 23 خردادماه در شهر آمل برگزار می شود و در این اردو همدان هیچ نماینده ای ندارد.

در حالی که بعد از مازندران که طبق معمول اردو را قرق کرده، استان هایی مثل البرز، گیلان، لرستان و کرمانشاه با دو نماینده در اردو به خوبی ثابت کرده اند که ظرف چند سال اخیر چقدر در پایه کار کرده و وقت گذاشته اند.

سومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در سال جاری هم روزهای نهم تا نوزدهم خردادماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم های ملی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قحطی کشتی گیر همدانی در تیم های ملی

قحطی کشتی گیر همدانی در تیم های ملی