مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:252023-05-31اجتماعي

شناسنامه تقسیمات پیشرفت و عملکردی البرز تدوین می شود


رییس اداره تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: شناسنامه تقسیمات ارزیابی دقیق از وضعیت سیاسی، اجتماعی، آموزشی، فرهنگی، اقتصادی، - کرج- رییس اداره تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: شناسنامه تقسیمات هدف ارزیابی دقیق از وضعیت سیاسی، اجتماعی، آموزشی، فرهنگی، اقتصادی، جغرافیایی و.

با هدف پیشرفت تدوین می شود.

مجید جعفری در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری نشست برای تدوین شناسنامه تقسیمات استان و شهرستان ها با هدف ارزیابی دقیق از وضعیت سیاسی، اجتماعی، آموزشی، فرهنگی، اقتصادی، جغرافیایی و… در راستای پیشبرد برنامه های پیشرفتی استان خبر داد.

وی بیان کرد: این نشست در محل دفتر معاونت سیاسی استانداری البرز و به ریاست مدیر کل سیاسی و تقسیمات کشوری استانداری با حضور نمایندگان تمامی دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

رییس اداره تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: شناسنامه تقسیمات سیاسی یک سند راهبردی در امور سیاسی و اجتماعی هر استان محسوب می شود واین طرح پژوهشی با مدیریت دفتر امور سیاسی استانداری و همکاری همه جانبه سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان تدوین می گردد.

وی گفت: یکی از موضوعات مهم و اساسی در کشور، آخرین اطلاعات و به روز رسانی آمار و مقایسه استان ها است؛ که این امر نیازمند اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسنامه تقسیمات پیشرفت و عملکردی البرز تدوین می شود

شناسنامه تقسیمات پیشرفت و عملکردی البرز تدوین می شود