مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 23:452023-06-11سياسي

سیاست گذاری حوزه عفاف و حجاب برعهده نماینده ولی فقیه در البرز است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: ریل گذاری فرهنگی و سیاست گذاری حوزه عفاف و حجاب البرز برعهده نماینده ولی فقیه در استان به عنوان رییس شورای فرهنگ عمومی است.

- سعید جابری انصاری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بی حجابی و بدحجابی یکی از معضلاتی است که با تمرکز چندین ساله معاندان بر جنگ نرم و با تبلیغات گسترده در فضای مجازی در این روزها نمود بیشتری نسبت به گذشته در جامعه دارد.

وی بیان کرد: حل این مشکل نیازمند سیاست گذاری علمی، دقیق و منطقی است که بتواند تمامی جوانب امر را سنجیده و به درستی پاسخگوی تمام ابعاد این معضل باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: به طور حتم اگر طرحی در حوزه عفاف و حجاب بدون داشتن مشخصه های اصلی و طی کردن یک روند اصولی به تصویب برسد علاوه اینکه تأثیر مثبتی نخواهد گذاشت به مشکلات قبلی می افزاید.

وی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که سیاستگذاری در عرصه حجاب و عفاف یکی از وظایف ذاتی شورای فرهنگ عمومی است و بدون تصمیم این شورا نمی توان اقدامی جامع در این زمینه صورت داد.

جابری انصاری گفت: مهم تر اینکه ریل گذاری فرهنگی استان البرز برعهده آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان به عنوان رییس شورای فرهنگ عمومی استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست گذاری حوزه عفاف و حجاب برعهده نماینده ولی فقیه در البرز است

سیاست گذاری حوزه عفاف و حجاب برعهده نماینده ولی فقیه در البرز است