مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 09:002023-05-29اجتماعي

روکش آسفالت محور سمنان – فیروزکوه بهسازی شد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور سمنان – فیروزکوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید صداقت صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی راهداری استان سمنان با اشاره به فرسودگی جاده ها و با هدف کاهش تصادفات جاده ای گفت: با توجه به مطالبات مردمی و پیگیری رفع نواقص محور سمنان فیروزکوه در محدوده راه های استان، عملیات بهسازی، لکه گیری و مرمت روکش آسفالت این محور به طول 20 کیلومتر آغاز شده است.

وی بهسازی این مسیر را یکی از اهداف این اداره کل در سال جاری عنوان کرد و افزود: بهسازی آسفالت و روکش این مسیر برای کاهش تصادفات جاده ای صورت گرفته و می تواند در این امر مؤثر باشد.

معاون راهداری استان سمنان با بیان اینکه این پروژه طی یک سال اجرا خواهد شد افزود: امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده و تخصیص به موقع اعتبارات روند اجرایی عملیات بهسازی محورهای مواصلاتی استان به خوبی انجام بپذیرد.

صداقت بیان کرد: دو هزار و 76 کیلومتر راه شامل، آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روکش آسفالت محور سمنان – فیروزکوه بهسازی شد

روکش آسفالت محور سمنان – فیروزکوه بهسازی شد