مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-20فرهنگي

نفرت «الیور استون» از یک فیلم


«الیور استون» کارگردان آمریکایی در اظهار نظری جدید فیلم جدید «جان ویک» را منزجرکننده و همچون فیلم هایی مارول غیرقابل باور توصیف کرد.

- الیور استون کارگردان آمریکایی در اظهار نظری جدید فیلم جدید جان ویک را منزجرکننده و همچون فیلم هایی مارول غیرقابل باور توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مووی وب، ژانر ابرقهرمانی و فیلم های اکشن ممکن است در صدر گیشه قرار بگیرند، اما همه آن ها را دوست ندارند.

فیلم های حماسی مانند جان ویک یا آثار دنیای سینمایی مارول دوران بسیار خوبی را در صفحه نمایش بزرگ و حتی در تلویزیون و سامانه های نمایش آنلاین سپری می کنند، اما هر چه محبوب تر می شوند، منتقدان بیشتری نیز پیدا می کنند.

چندین کارگردان نمادین هالیوود مانند مارتین اسکورسیزی ، فرانسیس فورد کاپولا ، کوئنتین تارانتینو و کن لوچ چندان دل خوشی از محبوبیت زیادی که این نوع تولیدات در سال های اخیر به دست آورده اند ندارند و این تولیدات را بیشتر شبیه به یک شهربازی می دانند تا یک فیلم و می گویند اصلا به یادماندنی نیستند.

الیور استون کارگردان هالیوودی در مصاحبه با ورایتی ضمن اعتراف به این که که طرفدار فیلم هایی مانند فیلم هایی که کیانو ریوز در نقش قاتل معروف جان ویک بازی می کند یا آثار استودیو مارول نیست، بیان کرد: جان ویک 4 را در هواپیما دیدم و فکر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرت «الیور استون» از یک فیلم

نفرت «الیور استون» از یک فیلم