مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 00:302023-06-05سياسي

سریال شاه اسماعیل صفوی ساخته می شود


معاون امور استان های صداوسیما گفت: سریال شاه اسماعیل صفوی ساخته خواهد شد و این امر با جدیت پیگیری می شود.

- حسن عابدینی شامگاه گذشته در دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل  اظهار کرد: با توجه به نقش ویژه اردبیل در تاریخ و فرهنگ کشور باید ظرفیت فرهنگ و تاریخ اردبیل به طور ویژه معرفی شود و رسانه ملی در این زمینه نقش اساسی دارد و در قالب برنامه های مختلف ظرفیت های فرهنگی وتاریخی اردبیل را معرفی می کند.

وی از تبدیل وضعیت تعدادی ازخبرنگاران خبر داد و افزود :در استان اردبیل هم این امر اجرایی می شود و بقیه خبرنگاران هم به مرور ساماندهی می شوند.

معاون امور استان های صداوسیما یکی ازاولویت های صداسیما را امید آفرینی با محوریت بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: و در این راستا صداسیما با جدیت پای کار آمده است.

صداوسیما اهتمام جدی برای ساخت سریال شاه اسماعیل صفوی داشته باشد آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه اردبیل هم بر ساخت سریال شاه اسماعیل صفوی تاکید کرد و گفت: این سریال باید به صورت ویژه ساخته شود و صداسیما باید در این راستا اهتمام جدی داشته باشد.

وی عنوان کرد: ساماندهی و تعیین تکلیف خبرنگاران استان اردبیل حائز اهمیت بوده و این خبرنگاران نقش اساسی در اطلاع رسانی و شفاف سازی اذهان عمومی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال شاه اسماعیل صفوی ساخته می شود

سریال شاه اسماعیل صفوی ساخته می شود