مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-09سياسي

تخریب و آلوده سازی محیط زیست از منکرات است


تخریب و آلوده سازی محیط زیست منکر و نگهداری و توسعه آن یک معروف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد خطیب جمعه سی سخت در خطبه اول  نماز جمعه ضمن توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی، پرداخت زکات را یکی از مصادیق مهم تقوا دانست و افزود: پرداخت زکات کارکرد تربیتی معنوی اجتماعی و اقتصادی دارد و طبق آموزه های قرآنی باعث فلاح و رستگاری فرد و جامعه خواهد شد.

وی در خطبه دوم به مناسبت های روز پرداخت و با اشاره به 20 خرداد سالروز شهادت عالم مبارز انقلابی آیت الله سعیدی به دست ماموران ستم شاهی در سال 1349 ، گفت: متاسفانه برخی دستان ستمگر پهلوی را تطهیر می کنند در حالی که عوامل امنیتی رژیم طاغوتی پهلوی با شدید ترین شکنجه ها مخالفان سیاسی خود را حذف میکرد و بزرگترین ناقص حقوق بشر بود اما به دلیل نوکری غرب در برابر جنایت های آن سکوت و بعضا حمایت می کردند.

رییس شورای فرهنگ عمومی دنا به رو نمایی از موشک هایپرسونیک فتاح هم پرداخت و بیان کرد: ساخت و رونمایی از این موشک باعث امید آفرینی در جامعه ما شد که می تواند الهام بخش تحول و جهش در سایر حوزه ها از جمله اقتصاد و صنعت خودرو سازی گردد.

رییس اداره قرآن و عترت ونماز اداره کل آموزش وپروش استان کهگیلویه وبویراحمد به هفته محیط زیست هم اشاره کرد و افزود: مسئله مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب و آلوده سازی محیط زیست از منکرات است

تخریب و آلوده سازی محیط زیست از منکرات است