مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-17فرهنگي

پانزدهمین همایش هنرمندان پیشکسوت به پایان رسید/ طرح چند نکته مهم


پانزدهمین همایش هنرمندان پیشکسوت با حضور معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور تعدادی از هنرمندان پیشکسوت در شمال کشور به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، پانزدهمین همایش هنرمندان پیشکسوت با حضور و جمعی از هنرمندان پیشکسوت و خانواده های آنان، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیات امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت، مهدی افضلی مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر و عضو هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت، سید عباس عظیمی مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت در شمال کشور به پایان رسید.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این همایش گفت :خداوند می فرمایند بهترین آدم ها در این دنیا کسی است که نفعی به مردم برساند؛ پس از شما بزرگواران، پیشکسوتان، موی سپیدان و هنرمندان عاشق چه کسی محبوب تر در نزد خداوند که با هنرتان مردم را خوشحال کرده و امید را در دل آنان زنده می کنید.

سالاری ادامه داد: اگر ما خدمت یا کاری در مقابل خدمات ارزنده شما انجام می دهیم، وظیفه است و فقط به واسطه بضاعت های اندک شرمنده شما هستیم، هر چند که شما بزرگوار هستید و به دیده کرم نگاه می کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانزدهمین همایش هنرمندان پیشکسوت به پایان رسید/ طرح چند نکته مهم

پانزدهمین همایش هنرمندان پیشکسوت به پایان رسید/ طرح چند نکته مهم