مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:502023-05-31اقتصادي

کشور به کارگاه سازندگی تبدیل شده است


در زمان تحویل دولت 84 هزار میلیارد تومان کم داشتیم، اما امروز شاهدیم با تلاش های صورت گرفته 270 هزار میلیارد تومان پول برای اجرای پروژه های عمرانی هزینه شده است.

- معاون اجرایی رییس جمهور گفت: در زمان تحویل دولت 84 هزار میلیارد تومان کم داشتیم، اما امروز شاهدیم با تلاش های صورت گرفته 270 هزار میلیارد تومان پول برای اجرای پروژه های عمرانی هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن منصوری، معاون امور اجرایی رییس جمهور، در شورای اداری استان البرز با بیان اینکه ظرفیت های متعدد استان البرز، این استان را به ایران کوچک تبدیل کرده است، گفت: شایسته نیست که البرز در بسیاری از سرانه ها در این وضعیت باشد.

وی با بیان اینکه اولین مسئله البرز و تهران مهاجرت است و باید برای آن تدبیر ملی داشته باشیم، تصریح کرد: قطعا می توان این شرایط را کمک و ساماندهی کرد تا این وضعیت حل و فصل شود.

معاون امور اجرایی رییس جمهور در ادامه از تلاش های بی دریغ مدیران ارشد دولت ازجمله رییس دولت در راستای رفع مشکلات مردم یاد کرد.

منصوری با بیان اینکه در بحث مسکن یک میلیون و 250 هزار واحد در طرح مسکن ملی آغاز شده است، ادامه داد: در راستای تحقق این طرح و به منظور رفع مشکل مسکن در کشور بسیاری از شهرستان ها تخصیص زمین را نیز فراهم کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور به کارگاه سازندگی تبدیل شده است

کشور به کارگاه سازندگی تبدیل شده است