مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 12:302023-05-30سياسي

آمادگی سپاه وبسیج برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)


سخنگوی سپاه با اشاره به اهتمام ویژه سپاه برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: قرارگاه شهید فهمیده آماده نقش آفرینی در برگزاری مراسم است.

- سخنگوی سپاه با اشاره به اهتمام ویژه سپاه برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: قرارگاه شهید فهمیده آماده نقش آفرینی در برگزاری مراسم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبارها اشاره فرموده اند که امام همواره مردم را ولی نعمت مسئولان نظام معرفی می کرد و ملت نیز با جان و دل به نیازهای انقلاب و کشور پاسخ مناسب می داد و امروز هم چنین است و در هر میدانی که این نیاز احساس می شود، اقشار و آحاد مختلف مردم فهیم، آگاهانه عمل کرده و پای کار انقلاب هستند.

شریف، وحدت ملی و هوشیاری برابر توطئه های تفرقه افکنانه دشمن را نیاز راهبردی دائمی کشور دانست و با تأکید بر عزم و اراده راسخ ملت شریف ایران در ناکام سازی جریان های معاند و ضد انقلاب یادآور شد: به فضل الهی حضور پرشور آگاهانه و انقلابی ملت ایران در برنامه های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام در سراسر کشور به ویژه مراسم روز 14 خردادماه تهران نشان خواهد داد که ایران و ایرانی راه امام را فراموش و یا گم نکرده است و با نصب العین قرار دادن میراث گرانقدر امام عزیز یعنی ولایت فقیه لحظه ای از آرمان ها و درس های او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سپاه وبسیج برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

آمادگی سپاه وبسیج برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)