مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:362023-06-03سياسي

اختصاص 4 رام قطار فوق العاده در مسیر قم -تهران در روزهای 14 و 15 خرداد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن قم، غلامحسین دباغ صبح امروز طی گفت وگویی ضمن تسلیت ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خیمنی(ره) با اعلام خبر اختصاص 4 رام قطار فوق العاده در مسیر قم -تهران برای مراسم رحلت امام(ره)، افزود: با عنایت به پیش بینی حجم گسترده مسافران در مناسبت های پیش رو و در راستای ارایه خدمات مطلوب به مردم و زائرین کریمه اهل بیت(س) قطارهای فوق العاده قم- تهران و بالعکس پیش بینی شده است.

وی گفت: به این ترتیب یک رام قطار ریل باس 14 خرداد ماه مصادف با روز رحلت حضرت امام(ره) در ساعت 8:10 از تهران به سمت قم حرکت می کند و در ساعت 12:30 از ایستگاه قم به تهران باز می گردد.

وی ادامه داد: همچنین یک رام قطار در ساعت 18:10 از تهران به مقصد قم عزیمت خواهد کرد و در ساعت 21:10 به تهران باز می گردد.

مدیر کل راه آهن قم یادآور شد: در روز پانزدهم خرداد نیز دو رام قطار در ساعات های ذکر شده از تهران به قم و بالعکس آماده ارایه خدمات به زائرین و مجاورین شهر مقدس قم هستند.

دباغ با اشاره به اینکه قطارهای یاد شده علاوه بر 10 رام قطارهای فعلی است که در مسیر قم-تهران و بالعکس به صورت روزانه تردد دارند، تصریح کرد: ضمن اینکه قطارهای یاد شده ریل باس بوده و با ظرفیت 336 صندلی و تهویه مناسب و امکانات رفاهی جهت سرویس دهی به هموطنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 4 رام قطار فوق العاده در مسیر قم -تهران در روزهای 14 و 15 خرداد

اختصاص 4 رام قطار فوق العاده در مسیر قم -تهران در روزهای 14 و 15 خرداد