مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 02:352023-06-11سياسي

اهدای 27 فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند شاهرود


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود گفت: کمیته امداد با تامین و اهدای 27 فقره جهیزیه به کمک نوعروسان نیازمند و تحت حمایت این نهاد انقلابی شتافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل حسین سهرابی اظهار کرد: مبلغ هزینه شده برای تهیه جهیزیه نوعروسان بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون ریال بوده است.

وی افزود: تلاش ما بر این است تا ازدواج آسان را در کنار کمک به زوجین در تشکیل خانواده فراهم کنیم که در این راستا اهدای جهیزیه در قالب 5 قلم کالای اساسی مورد توجه قرار گرفته است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود بیان کرد: امسال نیز در مناسبت های ملی و مذهبی سعی داریم تا با همراهی خیران، اهدای جهیزیه را برای نوعروسان در اولویت قرار داده تا  زوجین زندگی آرام و کم دغدغه ای را آغاز کنند.

ساخت 79 باب مسکن محرومان در شاهرود سهرابی در مورد احداث و تعمیر مسکن نیز بیان کرد: در سال گذشته کمیته امداد شاهرود برای ساخت و تعمیر 79 باب مسکن محرومان به ویژه در روستاها بالغ بر 15 میلیارد و 418 میلیون ریال را هزینه کرده است.

وی تشریح کرد: با تاکید مسئولان کمیته امداد تلاش بر این است تا همه مددجویان روستایی فاقد مسکن در سال جاری از سرپناهی مناسب بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 27 فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند شاهرود

اهدای 27 فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند شاهرود